Kultura pracy a innowacyność
Czy to, jakie w danym miejscu pracy funkcjonują zasady – pisane i niepisane, jaka jest kultura organizacyjna, atmosfera, wpływają na innowacyjność zespołu? Odpowiedź wydaje się
Różnice kulturowe w biznesie – What I know for sure 🙂
Kultura zjada strategię na śniadanie – to słynne słowa badacza organizacji Petera Druckera. Pozostaje pytanie, , jak „ona” to robi? Jaka jest relacja biznesu i
Kariera zagranicą w branży hotelowej – case Club Med.
Zastanawiasz się, gdzie i jak poszukać fajnej pracy zagranicą, a do tego jesteś młody/a, bez zobowiązań i otwarty/a, mówisz w co najmniej jednym języku obcym?
Toksyczny pracownik i dlaczego to poważny problem?
Słyszeliście na pewno o zjawisku toksycznych przyjaciół, współmałżonków, szefów czy rodziców. Jak pokazują międzynarodowe badania, to właśnie jakość naszych relacji jest najważniejszym czynnikiem długofalowego poczucia szczęścia.
Czy konflikty w pracy zawsze warto tłumić?
Zamiast dławić konflikty, trzeba stworzyć odpowiednie kanały komunikacji i wdrożyć odpowiednie metody, by konflikt móc rozwiązać. – Albert Low (mistrz zen). W naszej kulturze, podobnie
Budowanie biznesu – cele, szaleństwo, sprzedaż
Rozwijasz nowy biznes, działalność a może realizujesz niesztampową ścieżkę kariery? Bardzo prawdopodobne, że cierpisz na wahania nastroju większe niż zwykle, płynnie przechodzisz od euforii i